Wednesday, March 12, 2014

Silver flowers


I went away for a few days and went back with a new energy :) It's good to get away from time to time ;) And I'm gonna get a new tattoo again soon, I'm so excited! :D





Wyjechałam na kilka dni i wróciłam z nową energią :) Czasem dobrze jest wyjechać ;) I będę się wkrótce znowu dziarać, tak się cieszę! :D



















Photos: Marek Niemiec

Jumper & Blouse - SH | Pants - Bershka | Clutch - H&M | Boots - czasnabuty.pl
Rings - Lokaah | Earrings - Rossmann | Piercings - Pierce of Cake



16 comments:

  1. You done a great jobg :)
    Exeptional pics and awesome look
    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/03/misbehave.html

    ReplyDelete
  2. So pretty!!!!
    I love this sweater and your shirt!!!!!
    Kisses doll!!!!

    ReplyDelete
  3. Taki sweter ze szmateksu? Wow!

    ReplyDelete
  4. you are amazing so different and so beautiful!

    ReplyDelete
  5. Zarąbiście wyglądasz, o dredach już nie wspominam <3 :)
    Kurde też chodzi za mną tatuaż ale boje się, że ból zwycięży :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) A jeśli chodzi o tattoo to ja miałam podobno w najbardziej bolesnych miejscach (nadgarstki, kręgosłup) ale da się przeżyć, nie jest to jakiś nie wiadomo jaki ból ;)

      Delete
  6. Pasują Ci te dredy, długo je już masz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No już będzie 9 lat, nie licząc półrocznej przerwy ;)

      Delete
    2. No to szmat czasu! Ja mam dopiero 1,5 roku i nie wiem czy mi się zaraz nie znudzą. Tobie się nie znudziły jeszcze? :p

      Delete
    3. Ja uwielbiam moje dredy i sobie bez nich życia (przynajmniej kolejnych kilku lat ;)) nie wyobrażam :D

      Delete
  7. aijshlfasjk DREDY <33333333
    *o*
    cudownie!!
    http://take-my-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. loveeee
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  9. Jak zwykle wyglądasz świetnie :)

    ReplyDelete
  10. Świetna kolorystyka. Buty mają coś w sobie :)

    ReplyDelete

Follow My Blog With Bloglovin

Follow on Bloglovin

Hype On Lookbook.nu