Friday, November 22, 2013

Borek's Earrings


Today I wanted to show you my brand new favorite earrings made by a good friend of mine :) They're made from recycled materials (skins left from the shoe production). As you can see they look really good and you can be sure that no one else will have the same earrings ;) 

In the photos you can also see my second Romwe cardigan (I'm getting another one just like it but in black & white ;)).

















Cardigan - Romwe | Blouse - SH (Mango) | Pants - Bershka | Purse - CCC
Earrings - Anima-create | Shoes - czasnabuty.pl



10 comments:

  1. Widzę, że kontynuujesz niespanie ;-) Jak mówią, sen jest dla słabych! ;-)
    Świetne spodnie! Patrzyłam na stronie Bershki, ale jakos nie mogę ich znaleźć. Masz może nr modelu albo cos takiego? Będę wdzięczna za podanie :-)
    Swoją drogą, jak Ci się zamawia z Romwe? Jestes zadowolona z wykonania ubrań? Jak jest z przesyłką do Polski?|
    Pozdrawiam, wyglądasz pięknie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :* Ano przestawiłam się na spanie w nocy (bo takto już zaczynałam przesypiać dnie hehe :P) i zamierzam wytrwać ;)

      Te spodnie to zakupiłam jakieś 3 lata temu, więc nic dziwnego, że ich nie możesz znaleźć. A z Romwe mi się zamawia b. dobrze, choć czasem trzeba długo czekać na przesyłkę (od 10 dni do 3 tyg. od wysłania) ale nie jest źle :) Co do jakości to jest to typowa sieciówkowa jakość ciuchów ale ja nie narzekam, w rękach się nie rozlatują ani nie śmierdzą, wręcz przeciwnie ;)

      Poza tym to ja się trochę uzależniłam od ich ciuchów heh, więc to mówi samo za siebie :P Pozdrawiam.

      Delete
    2. Aha. Szkoda, bo spodnie są swietne, własnie takich szukałam :( A w Romwe trzeba mieć kartę kredytową, czy można zapłacić po prostu przelewem albo przez pay pala?

      Delete
    3. Napisałam do nich z zapytaniem :) Bo ja takto kupuję przez kupony, bo ja z nimi współpracuję, więc nie wiem jak się "normalnie" płaci ale jak tylko mi odpowiedzą to dam Ci tutaj znać :)

      Delete
    4. Dzięki :-) Trzymaj się ciepło!

      Delete
    5. Hej :) W Romwe można płacić przez PayPal a także worldpay, pozdrawiam słonecznie :)

      Delete
  2. Lovely earring!!!
    Amazing pics and gorgeous cardi!!!
    Happy friday my beautiful fashion friend!!!

    ReplyDelete
  3. Hello dear, beautiful blog and amazing outfits :) love the bag, i follow you with pleasure on bloglovin, if you want to pass me by :)

    http://teanonsolomoda.com

    kiss Tea

    ReplyDelete

Follow My Blog With Bloglovin

Follow on Bloglovin

Hype On Lookbook.nu