Sunday, June 02, 2013

Red Lipstick


Red – the color of love :) And I’m very much in love… with myself ;) I don’t think it’s something wrong. But how can you love yourself when you’re depressed? Apparently you can ;) I love my dreadlocks, my shaved head, my piercings and tattoos. I love it that I’m skinny (and I used to hate it when I was a child), I love the fact that I have the courage to be myself and to stand out. 

If someone doesn’t like it it’s their problem, not mine. I’m happy with each and every single day because I know what it’s like when you’re not sure if tomorrow ever comes. I used to want to die, I thought it would be better off that way… now when I think about that it gives me chills. I turned it all into an art, used it to become stronger than ever, found something that satisfies me like nothing else. I also started blogging and I’m moving forward ever since :)

















Photos: Marek Niemiec

Blouse - SH (Atmosphere/Laboutiq Cafe) | Pants - Bershka | Purse - CCC
Shoes - Allegro | Ring - Bijou Brigitte | Earrings - Madcatshop.pl


36 comments:

  1. nice top! :*

    http://landing-in-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Lovely blouse darling!!!!!
    The red is amazing on your lips!!!!!
    Kisses

    ReplyDelete
  3. Dziewczyno! Jesteś boska - nic dziwnego,że siebie tak kochasz haha:)
    I ten mój kochany Wrocław!

    ReplyDelete
  4. wow so lovely I wanna have it all!
    Join my lovely giveaway! www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. Hej a ta bluzka to jakiej jest firmy? Bo ona jest z lumpeksu tak? :) Btw. uwielbiam Twój styl :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Ta bluzka to jest z Atmosphere, no tak powinnam napisać w nawiasie ;)

      Delete
  6. Wyglądasz uroczo, tak drapieżnie a jednocześnie dziewczęco :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :* Właśnie tak chciałam wyglądać ;)

      Delete
  7. śliczne buty i kopertówka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dziękuję :) Akurat buty tej sesji nie przeżyły (bo badziew z allegro :/) ale teraz zakupiłam nowe porządne i niedługo je będę polecać :)

      Delete
  8. Bardzo fajna, zmysłowa stylówa :) Zawsze chciałam mieć sztangę w uchu, ale tyyyyle się naczytałam, że to strasznie boli - i brakuje mi ciągle odwagi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No trochę boli ;) A do tego się goi strasznie długo, przynajmniej u mnie ale warto sie zdobyć na odwagę, bo jak się zagoi to jest git :)

      Delete
  9. świetna torbeka :) super wyglądasz!

    ReplyDelete
  10. Trudno uwierzyć w to co napisałaś... wiele kobiet na pewno zazdrości Ci figury, urody, sposobu bycia. Życzę Ci żebyś nigdy się nie zmieniła!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piękne słowa, dziękuję! No ja piszę o tym o czym inni nawet boją się mówić... ja też się bałam ale chcę po prostu dać nadzieję wszystkim tym, którzy gdzieś tam cierpią w milczeniu, że nie są sami i że dadzą radę tak jak ja :)

      Delete
  11. Jesteś niesamowicie wyrazista - podoba mi się! ; )

    ReplyDelete
  12. great post! ^^

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  13. Masz bardzo ładny profil, to po pierwsze:) po drugie uwielbiam Twoje usta, a po trzecie ta torebka mówi do mnie... :)

    ReplyDelete
  14. i totally agree with what you wrote about loving yourself! i wish more people would have the courage to just be themselves and live the way they really want, the world would be a much more interesting place!
    and btw, you're absolutely gorgeous and i love your style! just started following you (on bloglovin')! xx

    coffeebooksandcitylights.blogspot.com/
    facebook.com/beautifulgarbagefashion

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, I'm really glad that you agree with what I wrote, it means a lot to me :)

      Delete
  15. odważna fryzurka :) fajny kontrast między twarzą i piercingiem, a outfitem podoba mi się!

    zapraszam również do siebie, dopiero zaczynam :) http://camillajuliett.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Odważna fryzurka:) Tak inaczej, drapieżnie:)

    Zapraszam Cie na letmelook.blogspot.com

    Zachęcam do udziału w konkursie na moim blogu, do wygrania REVITALASH, odżywka stymulująca rzęsy:)

    ReplyDelete
  17. Kolczyk sowa jest świetny !

    ReplyDelete
  18. Podziwiam za siłę i miłość do siebie samej i trzymaj tak dalej (nie zmieniaj się nigdy)

    Może ja akurat nie przepadam za takim stylem fryzur jak dredy itp. Ale u ciebie wygląda to świetnie i te twoje wielki oczy :)(nie każdemu byłoby w takiej fryzurze dobrze - ale u ciebie wygląda to super)

    p.s. wyszło że słodzę hehe, ale nie o to mi chodzi po prostu pisze co myśle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeju dziękuję :) Czytając takie słowa chce mi się prowadzić tego bloga jeszcze bardziej :)))

      Delete
    2. To się ciesze :) choć to nic takiego tylko to szczerze myślę.

      Delete
  19. love your top! it really suits you ;)
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    ReplyDelete
  20. Dobrze, że w taki pozytywny sposób mówisz o sobie. ; ) Trzeba siebie kochać, ale i stawiać sobie coraz wyższe wymagania! ; D
    Bluzeczka bardzo mi się podoba. ; )

    ReplyDelete
  21. dziekuje bardzo!! (:

    Jak mam dobry dzien, to tez mysle, ze sie kocham,a le to rzadko.
    Chociaz tez uwielbiam swoj piercing ;p i dredy ;p i twoje tez uwielbiam ;p a tatuazy jescze nie mam ;p

    Tez nieraz myslalam o tym zeby sie zabic i pewnie nieraz o tym pomysle.
    Chcialabym byc raka chuda jak ty, w sumie 2 lata temu jescze bylam, mam andzieje, ze po ciazy uda mi sie wrocic do swojej dawnej wagi ;p

    dobrze, ze kochasz siebie, nie ma sie czego wstydzic. Podobno pokochanie siebie topierwsyz krok do pokochania kogos innego ;p

    ReplyDelete
  22. très joli top :)

    Try to win a CAVALLI pochette on my blog

    www.taimemode-fashionblog.com

    bisous bisous

    ReplyDelete
  23. Jejku! a Ty znów wyglądasz cudownie! Bardzo lubię Twoje stylizacje ;) I wgl cała Ty wyglądasz świetnie ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. kiedy kolekcja bizuteri lub room tour??????????????? czekam czekam więcej posow proszę.ps jak ci na imie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hejo :) No na razie imię to moja słodka tajemnica ;) A co do room tour to myślę nad tym intensywnie i najprawdopodobniej zrobię video gdzie pokażę swój pokój, to co mam w szafach oraz buty i biżu :) A samo video będzie po angielsku z polskimi napisami, bo angielski to też jedna z moich pasji :)

      Delete

Follow My Blog With Bloglovin

Follow on Bloglovin

Hype On Lookbook.nu