Friday, May 10, 2013

Jackie Skellington


Jack Skellington - that was my love at first sight :) When I was younger I used to dream of being his wife and I would call myself Jackie Skellington and I wore black & white clothes ;) And nowadays I'm 27 going on 28 and I'm still head over heels in love with Jack.... but now he's my bag :)

















Photos: Jarek Wolny

Vest - SH (Final Touch) | Tunic - SH (H&M) | Pants - Bershka | Boots - Deichmann
Bag - Restyle.pl | Earrings - Christmas Market Wrocław
 Ring - H&M | Bracelet - Allegro



33 comments:

  1. Już się w Tobie zakochałam. <3 Kocham taki styl.
    Ale pana z torebki, to ja akurat od dziecka się bałam i wciąż czuję do niego jakiś taki dystans. ; D

    ReplyDelete
    Replies
    1. you look nice :)
      is venus kerrigan your real name ?



      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Delete
  2. Ale Ty masz fajne końcówki dredów. moje się tak nie kręcą buu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje też nie, lokówka mi pomogła ;)

      Delete
  3. Twoje włosy to miazga! :-)
    Syntetyki, czy naturalne?

    ReplyDelete
  4. Boska torebka *.*
    Pozdrowienia z:

    myownstylenika.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. mistrzowska torba, zdecydowanie! :)

    ReplyDelete
  6. You have a very original style honey!!!!!
    <3 stripes and your bag is amazing!!!!
    Have a great WE!!!

    ReplyDelete
  7. dzięki ;)
    o kurde, ta torba jest po prostu świetna! No i generalnie to genialnie wyglądasz, a zdjęcia są super :)
    Też miałam kiedyś dready, ale dość słabo zbite i strasznie mnie denerwowały tym, że wciąż się rozłaziły i plątały... Pewnie gdyby nie to, miałabym je do dziś ;D

    ReplyDelete
  8. Świetna torebka, genialnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  9. O kurczę! Jakaś Ty piękna ! No a torebka i kolczyki są mega ! :)

    xoxo Natty

    ReplyDelete
  10. Cute bag! Actually I don't know if cute is the right word but anyway, it's cooool!

    ReplyDelete
  11. Ya loook amazing wanna have your bag! Xjes www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  12. Świetne stylizacje zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  13. Ach, ten Jack. <3 A torbę masz fantastyczną! I w ogóle jestem zachwycona tym, jak wyglądasz.

    ReplyDelete
  14. Dziękuję bardzo! <3
    Twojego bloga już od dawna odwiedzam, uwielbiam Twój styl! :)

    ReplyDelete
  15. Thanks for your comment :)
    What do you think of recipoucally blog performance ?
    Nice blog !
    Here's my blog: withoutanyweight.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank u :) And what that reciprocally blog performance is exactly? :)

      Delete
    2. I write something about you on my blog and show pictures of your blog and add the link to your blog and you do the same with me :)

      Delete
  16. Jakbym mogła, to torbę bym Ci ukradła ;p

    ReplyDelete
  17. bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam Cie

    ReplyDelete
  18. piękne masz te dredy! jeszcze nie widziałam żeby się tak komus kręciły, ciekawie :)

    http://letjeti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. ale ładnie wyglądasz, cudna torebka i buty <3
    fajne kolce ;]

    ReplyDelete
  20. super wygladasz !
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. wygladasz bardzo ciekawie i nietuzinkowo :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  22. cool bag :)
    sandy.
    www.taimemode-fashionblog.com

    ReplyDelete
  23. jednym słowem 'big love' haha;)

    ReplyDelete
  24. dobra torebka :) i pomimo, że look mi się podoba to lubię Cię widzieć jeszcze z dodatkiem jakiegoś koloru ;) Pozdrawiam.
    Wroclove <3

    ReplyDelete
  25. Chociaż nie przepadam aż tak strasznie za "Najtmerem", to muszę przyznać, że torba robi wrażenie.

    ReplyDelete

Follow My Blog With Bloglovin

Follow on Bloglovin

Hype On Lookbook.nu