Tuesday, March 12, 2013

I do not heart winter



Thank you guys for all the comments in the previous post, I didn’t expect it would be so many of them! Also thanks for the links to your blogs, I visited them all :). It’s really nice to read all those kind words and it makes me wanna blog even more! In the meantime I’m dreaming of the end…. of winter. Who’s with me? ;)














Photos: Jarek Wolny

Cap - madcatshop.pl | Scarf, Jacket, Sweater, Bag – New Yorker | Tunic – SH (Gina Tricot)  | Leggings – Coloseum | Socks, Rings – H&M | Boots – Forever 18 | Earrings – Hala Targowa Wrocław


24 comments:

  1. Boska ta czapencja :D
    Też mam dosyć zimy po tym jak wracałam z pracy i śnieg sypał takimi wielkimi płatami, że świata nie było widać. Zanim doszłam do domu wyglądałam jak bałwan śnieżny :P

    ReplyDelete
  2. baardzo ciekawa stylizacja! niesamowicie mi się podoba:)
    świetnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  3. nice bloog! fooloowing on Facebook and gfc
    Check mine too, I think you will definitely love it too!!

    http://stylishlifeby.blogspot.co.uk
    https://www.facebook.com/stylishlifeby
    Kisses, A.

    ReplyDelete
  4. świetnie tu :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  5. You are so beautiful


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  6. uwielbiam stylizacje z pazurem! genialnie !
    Buziaki;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. pasuje do Ciebie ta stylizacja, totalnie ;)

    ReplyDelete
  8. Ale masz świetny styl! Super:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Fajne polaczenie swetra i tych skarpet!

    ReplyDelete
  10. Pasuje Ci taki styl! Fajne dredy xD!!!!
    Wpadnij też do mnie! Mam nadzieję, że Ci się spodoba:> Zachęcam do obserwowania:D

    www.high-heeled-view.blogspot.com

    <3

    ReplyDelete
  11. Kto jest za?! A kto nie jest! :-)

    ReplyDelete
  12. Świetna jest ta czapka ale torebka też bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  13. Pasuje Ci taki styl, wyglądasz super :)

    ReplyDelete
  14. zapowiada sie bardzo ciekawy blog! szkoda, ze na razie tak rzadko nowe posty;) juz od dluzszego czasu probowalam znalezc cos wlasnie w stylu twojego bloga, nietuzinkowego i z pazurem, "rockowego" - ciesze sie wiec, ze trafilam tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie też to bardzo cieszy, że blog się podoba :) Na razie posty rzadko ale... z czasem na pewno będą częściej, pozdro! :)

      Delete
    2. O to bardzo mnie to cieszy (i pewnie nie tylko mnie) ;)

      Delete
  15. Piękne kreski! Absolutnie perfekcyjne, super!

    pozdrawiam

    K.
    http://orifame-pl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. apaszka najfajniejsza:)
    zapraszam http://venuskerrigan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. wyglądasz rewelacyjnie ! a getry to masz nieziemskie :)

    ReplyDelete
  18. stylizacja z charakterem wiele można z niej wyczytać, a połączenie ubrań jak najbardziej trafione!!! zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete

Follow My Blog With Bloglovin

Follow on Bloglovin

Hype On Lookbook.nu